Welkom op mijn reisblog!

3 april 2018

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    3 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gerard & Petra:
    Hallo Stien, Toon & Truus,
    nog eventjes en jullie voettocht staat weer voor de deur
    Veel succes gewenst namens Petra en mij.
  3. Anneke van Beusekom:
    4 april 2018
    Nou kanjers, veel succes en fijn dat we op de hoogte worden gehouden!
  4. Coba:
    fijne loop vakantie en veel succes stien truus toon gr coba
  5. Jos en Corry:
    4 april 2018
    Veel succes met de wandelingen en een mooie vakantie en goed weer.
  6. Ans:
    5 april 2018
    nou toon stien en truus ook ik wens jullie een geweldige reis en vindt het fijn om op de hoogte te blijven succes
  7. Willemien:
    Veel wandel plezier, en fijn dat je ons op de hoogte houd
  8. Truus Baelemans:
    6 april 2018
    Hallo Truus, Stien en Toon. Veel succes met jullie wandel toch. En mooi vakantie weer. Groetjes Truus.
  9. Lisette duffhues:
    7 april 2018
    fijne vakantie en voor genieten van deze mooie wandeltocht.