We zijn er bijna

10 mei 2018 - Astrar, Spanje

Nog ongeveer 2 dagen wandelen en wij hopen in Santiago de Compostela aan te komen. Inmiddels ook met Toon naar de dokter geweest. Hij was zo moe en na onderzoek door dokter en een vernevelcapje met medicijnen en wat onderzoeken. Nu 3 soorten tabletten en een puffer lopen wij weer. Ook lopen we weer met onze rugzakken maar stoppen indien wij een bed hebben na ongeveer 13 Km. Het wordt inmiddels drukker op de Camino omdat er veel studente extra punten krijgen als zij de laatste 100 Km wandelen. Wij hebben veel geluk met het weer. S'morgens lange broek 👖 en rond 11.00 uur de korte broek.Truus is inmiddels bezig met de terugreis dus dat gaat helemaal goed komen. Ook worden wij steeds sneller met het inpakken elke ochtend van de rugzak. Wij hebben geen problemen met onze voeten geen blaren.

1. Sjan:
    10 mei 2018
    Nou effe volhouden. Tis de moeite waard. Veel succes.
  2. Anneke van Beusekom:
    10 mei 2018
    Kom op jongens! Nog even volhouden!
    Het lijkt me geweldig om bij die kathedraal aan te komen!
    Succes met de laatste kilometers!!!!
  3. Wim:
    10 mei 2018
    Beterschap voor Toon, hou vol en wens je veel succes met de laatste kilometers
  4. Willemien:
    11 mei 2018
    Hou nog even vol, de laatste loodjes. Toon beterschap
  5. Lisette duffhues:
    11 mei 2018
    tontje beterschap en succes met de laatste kilometers.
  6. Selma Willemsen:
    11 mei 2018
    Hoi, met de laatste kilometers in zicht en een berg pillen en hulpmiddelen gaat het zeker lukken. Beterschap en nog veel plezier en success de laatste dagen.

Groetjes Selma