Taxi

3 mei 2018 - Sarria, Spanje

Vanmorgen vertrokken uit Tricastela Met frisse moed weer de prachtige natuur in. We moesten vandaag wederom veel klimmen en daar hadden we moeite mee omdat we weinig hadden gegeten. Er was niet veel dus alles samen delen dat is de Camino. Na enkele uren klimmen kwamen we gezamenlijk aan op het hoogste punt en wij waren toe aan koffie en plotseling stond daar op een boerenerf een Pelgrim vriend klaar met een tafel vol lekkers zoals eten, fruit e.d. Wij hebben dit ervaren als de nood het hoogst is, is de redding nabij. Daarna weer vol energie weer verder wandelen maar Truus kreeg 4 Km voor einde etappe veel last van haar schouder dat we besloten om de taxi te bellen naar onze bestemming in Sarria. Wij hadden inmiddels 14 km gewandeld. Groetjes en tot de volgende keer.

1. Lisette duffhues:
    3 mei 2018
    wat een leuke verhalen van jullie reis
  2. Willemien:
    3 mei 2018
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Hoe is het met de verkoudheid ? Truus laat je maar lekker masseren.
  3. Anneke van Beusekom:
    3 mei 2018
    Vandaag kreeg ik een foto toegestuurd van de kathedraal van Santiago. Prachtig! Ook voor jullie het einddoel.
    Maar voor onze Piet en Jeanne is het een stuk gemakkelijker om er te komen, nl met de auto.
    Als ik de foto's zo bekijk is het weer voor jullie niet geweldig.
    Ik wens jullie nog een goede reis!
  4. Wilma Zegers:
    3 mei 2018
    Fijn dat er medepelgrims goed voor jullie zorgen, Stien gaat het beter met de verkoudheid. Jammer voor Truus maar hopelijk gaat het ook met jouw snel weer beter.