Aangekomen in Santiago de Compostela

14 mei 2018 - León, Spanje

Wij zijn zaterdag tijdens een hagelbui Santiago de Compostela binnen gewandeld en het was 8 graden. Eerst naar onze albergue die wij hebben geboekt. Het is druk met pelgrims die het hebben volbracht. De albergue was mooi alleen niet zo best voor Christien namelijk 5 trappen met 72 treden ik ben blij dat ik boven ben met mijn rugzak. Nu gaan we lekker eten. Truus en Toon een visschotel. En Christien gaat voor patat. Inmiddels hebben we een andere albergue weer pech we slapen alle 3 boven dat wordt lachen en elkaar het trapje op helpen. Kun je voorstellen op onze leeftijd. Groetjes en nog wat foto's

1. Miranka:
    14 mei 2018
    wauuuuuw,super gedaan,je mag trots zijn Christien!!!!!!!!!!!!!!
    Ookvoor je zus en Toon complimenten!!!!!!!!!!!!!!
    Geniet nog lekker van alles en elkaar,

vele groetjes Miranka, doeiiiii
  2. Truus Baelemans:
    14 mei 2018
    Super proficiat dat jullie het gehaald hebben. Wel komisch he die boven slapers. Geniet nog heerlijk van deze week.Gauw tot ziens. Groetjes Truus.
  3. Sjan:
    Proficiat .Nou met een tevreden gevoel vakantie vieren. Groetjes Gerrit en sjan
  4. Lien Baelemans:
    14 mei 2018
    Geweldig...Truus Baelemans stuurde mij dit superleuke nieuws door. Ik ben hartstikke
    trots op jullie...Proficiat!!!!!
    Groetjes, Lien Baelemans
  5. Lisette duffhues:
    14 mei 2018
    super gedaan alle drie iets om trots op te zijn. geniet nog ff van de welverdiende rust
  6. Gerard & Petra:
    Hallo 3 musketiers,
    Geweldig, eindelijk het eind
    doel bereikt.
    PROFICIAT, kun je weer afvinken.
  7. Coba:
    14 mei 2018
    mooi dat je het doel eind gehaald heeft gefeliciteerd alle 3 en nog een fijn vakantie groetjes cok coba
  8. Wilma Zegers:
    15 mei 2018
    Super dat jullie het gehaald hebben, wij zijn super trots op jullie, geniet nog even na en dan weer veilig naar huis.
    Groetjes Piet en Wilma
  9. Selma Willemsen:
    17 mei 2018
    Hoi proficiat alledrie, heerlijk nog even genieten! Veel plezier nog!!
    Tot volgende week.

Groetjes Selma